Mysig Julafton

Jag hoppas ni hade en lika fin jul som jag hade. Det bar av till Ystad denna jul, första gången vi firade jul där men det var ändå bra.
Det blev en massa god julmat och en massa julklappar att dela ut, den som fick mest var nog lilla Elva som tyvärr inte var med oss, utan hon firade jul på ett annat håll, så alla hennes klappar samlades i ett rum, som hon nog hade kul att öppna alla klappar sen.

Detta året missade jag inte Kalle anka, vilken tur men min favorit är nog ändå Svensson Svensson firar jul som gick lite senare på kvällen, det var så mysigt att se på det, alla satt samlade och drack kaffe och åt gröt.




Min påse med alla julklappar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har en sak att berätta, men tro inte att det är något spännande, snarare en lite trist sak... men inget jättestort så förvänta dig inget.

2008-12-25 @ 22:47:05
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag skriver inte det här om någon skulle läsa med tanke på mitt förra inlägg där det står att det är trist :P

2008-12-25 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0