Tidig dag

Jag tror jag gick upp vid tio idag och det hör inte till vanligheterna, ska jag säga. Anledningen var att jag skulle till mormor och morfar som passade den lilla tjejen.
Hon är så härlig nu, så vi passade på att leka lite när jag var där.

Vi gick senare ut på stan och min mamma sa att jag kunde ta vagnen, men det ville jag inte, det är ju pinsamt.
Folk kan ju tro att det är jag som har barn.
Efter nästan en hel dag med gumman är jag skit trött, man måste passa henne hela tiden, jag kan inte förstå hur vissa unga mammor klarar det, jag tänkter på programet Unga mödrar, där en massa tonårsmödrar visar deras vardag och vissa av mammor borde inte ens ha barn, även om de är för unga för det, men om man sitter och röker när man är gravid och efter i barnets närhet, borde man inte ha barn.

Man får ta lite ansvar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har aldrig sett Unga mödrar, men är inte det danskt? Då är det faktiskt inte så konstigt att visa mammor röker, de flesta danskar röker.. och dricker öl.

Stackars dig som fick gå upp redan 10, det är ju hur tidigt som helst! Prosit

2008-12-11 @ 23:02:16
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0