Badkar och bidén

Jag har precis kommit upp ur badkaret och väntar på att håret ska torka. Jag brukar inte bada i badkar, jag duschar alltid men jag tänkte att jag hade timme för mig själv hemma och jag behövde koppla av, jag har ju alltid så mycket att göra " Host Host ".

Det äckliga är att man vill inte bada i smutsigt vatten, därför duschar jag av mig innan jag stiger ur badkaret.
Egentligen hur många använder badkar nu för tiden, om man inte har barn förstås, ändå har så många det.
Kommer någon ihåg bidén, den lilla vasken man hade förr på toa, den var till för att tvätta rumpan, en sån har jag inte sett på länge, tror inte det är så många som har kvar den, men vad jag har hört så har dem blivit moderna igen, om inte kanske man borde åter införa dem igen för att bli ren i rumpan " hi hi ".

Det är faktiskt viktigt med hygien, så tvätta dig riktigt noga nu!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bidén är ingen snygg sak, så tur att man kan bli ren på andra sätt.

2008-12-18 @ 22:57:49
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: andrea

jag badar faktiskt rätt ofta, och vet fler som gör det. så det är allt en del som använder det fortfarande :)

2008-12-22 @ 18:00:38
URL: http://pickanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0