Vad vill jag?

Jag har tänkt på vad jag vill göra under nästa år och jag har kommit fram till några saker. Jag kommer göra en lista på de saker jag vill nästa år och kanske lägga upp den i bloggen.

Detta blev jag på ett test och den kändis jag skulle va.
Charlize Theron: Din viljestyrka driver dig framåt. Du ger inte upp förrän du har förverkligat dina mål. Du är inte den som klagar och du har en massa stamina. Även om du inte haft det tursamt i livet, tror du på din turstjärna och detta hjälper dig att förverkliga dina mål en vacker dag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror du på sånt?

Alltså jag menar med testet..

2008-12-30 @ 16:24:32
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0