Första advent

Morgonen började med äggröra och bacon och vi hade tänk ett ljus för det är första advent, efter frukosten var jag fortfarande lite trött så jag gick och la mig igen för att sedan åka in till stan för julskyltning.

Jättemysigt var det att gå runt i stan, jag hade också en mugg med varm choklad så jag frös inte.

Det fanns så många emo människor i stan idag, jag såg några ungar, de kan inte varit mer än tio år och de hade nitar och färgat hår, är de inte lite för unga till det, det var också en grupp med tjejer som skrek någon låt, de trodde nog att det var så coola men det var dem inte.

Orange eller grönt hår är väl inte snyggt, kan inte fatta varför de tycker att det är snyggt att ha det i håret.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och så var det en massa demostranter och nazister som blev tagna vid stationen. Jag säger bara det; det är Lund när det är som bäst.

2008-11-30 @ 19:49:17
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0