Bortskämd och uppassad

Jag har blivit så bortskämd och uppassad när jag har varit borta. Mormor och morfar har behandlat mig så bra så och det tackar jag för.
Jag och morfar har spelat rätt mycket biljard och jag är faktiskt rätt bra på det, vann tre gånger på raken. Jag har hittat något nytt att tycka om.

I torsdags åkte vi in till Ystad och vi åt middag på ett Thailänskt ställe, ah så gott det var. Jag älskar kryddig mat. Deras kyckling gryta var bara så god. Vill gå dit fler gånger.
Igår blev det shopping, hittade en blus och ett halsband. blev väldigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska träffa Sara i Malmö 20.00, men kan bli tidigare också, tidigast 19.00. Vi kan väl samåka, mina föräldrar kan köra in tror jag, annars får vi väl ta bussen eller något.

2009-08-15 @ 21:18:25
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vet inte om det jag skrev nyss kom fram, men vi bestämde precis att vi ska träffas 19.00 i Malmö. Vi kan väl samåka, mina föräldrar kan köra in tror jag, annars får vi väl ta bussen eller något.

2009-08-15 @ 21:19:48
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0