Härligt

Sofia och jag snackade igår om att åka till Öland eller Gotland i sommar eller något likdande.
Jag har idag titta runt på olika turist sidor på nätet och jag vill åka så mycket, det kommer vara så mysigt.
Cykla runt och vila på någon mysig strand eller hyra en kanot och segla ut på havet. Gå ut och äta på kvällen och kanske gå ut och dansa, jag blir helt ahh.

Finns så mycket att se, så det blir nog inte så jättemycket tid över att sitta på rummet. Jag vill åka, vi måste prata mer om det här Sofia.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det skulle vara jättemysigt, MEN jag vill inte åka ut på havet, jag är rädd för båtar ;)

2009-02-03 @ 22:28:47
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0