Imorgon

Imorgons planer
Först test hos körskolan
Lunch hos mormor och morfar
Litet ärende
Fika och shopping.

Det är rätt härligt när man har mycket att göra, annars sitter jag bara hemma och glor på tv eller surfar på nätet. Så det är skönt och mysigt att sitta på ett fik när det snöar utanför, jag tror jag ska ta en hallon eller chokladmuffins och kanske en varmchoklad, det låter väl gott?.

Men nu måste jag sova, vilket nog kommer vara svårt för jag råkade somna lite vid sjutiden, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ja, det får vi göra om. När det är snö, haha! Idag ska vi bygga en stor snögubbe... hälsa mormor & morfar!

2009-02-20 @ 12:14:32
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0