Lunchmys med den bästa!

Idag hade jag och Sofia en riktig myslunch inne i stan. Vi möttes upp vid Graffiti café där vi hade tänkt att äta men det blev Espresso house istället eftersom det var fullt på det andra stället.
Egentligen är Espresso house alldeles för dyrt, om man jämför med andra caféer och det har inte så jättemycket att välja mellan men det var allafall skönt att det inte var så mycket folk och mitt sällskap var ju ändå det bästa.


Min kycklig och bacon macka och sofias lax macka.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag blir tårögd när du skriver så! =)



I morgon. POWERWALK MED STAVAR! Åtminstone ut & gå med stavar.

2009-02-02 @ 17:36:18
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0