Rehab nästa!

Mitt internet funkar äntligen igen, det bara slutade fungera igår kväll och jag höll på att gå i taket för att jag inte kunde kolla alla bloggar och mejl. Är inte det rätt konstigt att fort som datorn eller tv:n inte funkar förstår man hur beroende man är utav dom och det är också ett tecken att man använder dom för mycket.
Nej, jag borde sluta med att sitta vid datorn i timmar, men det är otroligt svårt eftersom tiden går så himla fort när man sitter där och hittar man något bra på tv, fast man redan har sett det vill man ändå se det igen, för man har inget annat för sig.

Men jag hade kunnat gå ut eller städat mitt rum, om jag hade velat men det är inget kul, varför är det så svårt?
Finns det inget Rehab för tv och dator beroende, för jag tror jag behöver hjälp!!

Är det någon som känner igen sig?, för isåfall kan vi starta någon sorts stödmöte, hi hi, det hade varit kul.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med dig, så jag ingår gärna i det här stödsmötet. Kanske på lördagkväll?

Som tur är funkar tvn för det mesta, så om Internet lägger av kan man ju gå till den andra dumburken!

2009-02-05 @ 19:23:45
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0