Country girl

Mina föräldrar har länge pratat om att flytta in till stan, nu när vi barn har blivit stora. De flesta gör ju det när barnen har flyttat ut. Min lillasyster vill helst inte flytta innan hon tar studenten om fyra år och jag hade nog tyckt att det skulle vara mysigt att bo i stan men jag är en liten lantlolla i hjärtat ändå.

Så mina föräldrar försöker muta oss med varsin platt tv om vi flyttar. Jag bryr mig inte så mycket men min lillasyster vill piercia sig och hon kan flytta om hon får det men mina föräldrar tillåter aldrig det.
Jag hade gärna velat ha en gucci väska men det är så fel.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad dåligt om ni är mutbara! Då har ni ingen äkta kärlek till Bjärred, inga lantlollor innerst inne om ni tycker en platt-tv är mer värt än vår underbara håla!

Själv flyttar jag in till Lund om jag får en Porsche, då är jag mutbar... annars blir det svårslaget.

2009-01-27 @ 18:07:23
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0