Känner mig sjuk

Nä, idag mår jag inget bra. Jag känner mig nere och tror att jag börjar bli sjuk.
Jag har min morgonrock på mig och myser i sängen. Jag tror jag ska sätta på en "feel good movie", jag har några favoriter som alltid gör mig lite gladare, får se om det funkar idag.

Annars ska jag se om jag hittar en bra bok för att läsa gör jag bara när jag är sjuk eller har inget att göra.
Imorgon är det träning och plugg som gäller, hoppas jag känner mig lite bättre då för det är inget kul att känna sig sjuk när man har saker att göra.

Söndag är ju en vilodag, då man ska ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojoj, vart tränar du?

2009-01-25 @ 16:43:11
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0