Kyckling här

Jag är så hungrig, jag känner hur mycket magen klagar "ge mig mat", jaja snart, pappa står och lagar kycklig, va gott, när man är hungrig, så kan man nästan äta vad som helst.
Jag är jättesugen på att ta en fika eller ta en lunch inne i stan någon dag, det blir så enformigt att bara vara hemma hela tiden.

Ha ha dynamit Harry tappade just sina byxor på tv, vet inte varför jag skriver det här, men vad ska man göra, jag måste få lite struktur på vardagen, men det blir väl ändrig nu till våren, då jag kanske pluggar eller om jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu ska jag ringa dig!

2009-01-02 @ 19:32:27
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Jag blev medlem där någon gång i somras och har varit inloggad två gånger tror jag. Inte förrän du skrev det i min blogg nyss kom jag på att det existerade, men jag tyckte det var en jobbig sida så därför blev det bara två gånger!

2009-01-03 @ 17:39:20
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0