Middag

Ikväll var jag på en mysig middag hemma hos mormor och morfar, det bjöds på någon röra med räkor på toast till förätt och till huvudrätt potatis och fläskytterfilé och efterrätt risalamalta och fruktcocktail.
Det är rätt skönt att bli bortbjuden ibland.
Kvällen spenderades också framför tv:n 13 snart trettio, mysig film, längre sedan jag såg den.

Imorgon är det röd dag och allt är stängt, så det finns inte så mycket att göra, känner mig redan sysslolös. Hoppas det är fint väder så solen kan titta igenom fönstret, då blir det bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Fläskutterfilé"... borde vara en ny maträtt. En ko blandat med en utter, men jag såg en söt, sovande utter i Skånes djurpark och den skulle jag aldrig vilja äta!

Men fläskytterfilé är gott! Jag åt också fläskfilé, fast i en gryta =) Och alla affärer har inte stängt, ICA Maxi har öppet (och Jysk också, fast dit ska jag inte).

2009-01-06 @ 01:29:54
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förlåt, jag tyckte bara synd om uttern =(

2009-01-06 @ 15:38:58
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0