För mycket galor på tv!

Åkte in till körskolan idag för jag skulle göra ett test, det gick så där, jag skrev ut en lapp över det som jag behöver öva på, så jag ska nog priotera teorin framöver nu.
Ska gå genom vad jag ska öva på med pappa så han kan hjälpa mig, han sa innan att jag kan nog mer än han, vi får se.

Ikväll är det grammisgalan på fyran, jag ser aldrig på musikgalor, allafall inte de svenska för de är så otroligt tråkiga att titta på, bara programledarna gör att man vill stänga av tv:n.
Jag tycker att de är alldeles för mycket galor på tv, det finns galor för musik, sport, cancer, svenska hjältar och barn m.m. Jag vet att vissa galor drar in pengar för att hjälpa organisationerna men ibland blir det för mycket.


Jag borde fixa min bena!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grammisgalan är verkligen tråkig! Antingen vet man inte vem artisterna är eller så är dem usla!! Annars är galarna där man samlar in pengar bra, även om de är tråkiga att glo på.

Jag läste först "Jag måste fixa mina ben..."

2009-01-07 @ 19:00:10
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Syns inte min kommentar?

Skrev just att Grammisgalan är tråkig, men det verkar inte komma fram... det är jag ledsen för

2009-01-07 @ 19:01:46
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Arne!

Jo, nu när jag skrev en kommentar till blev den andra synlig, konstig! Nu har jag skrivit tre kommentar, nu får det räcka. Puss!

2009-01-07 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0