Hudvård - vad ska man välja?

Det finns så många olika hudvårds produkter att välja mellan att jag blir galen. Man ser alla olika märken på hyllorna i affären och på varje produkt står det köp steg två och tre för bästa resultat och det är inte billigt.
Vad ska man välja, är det bättre om det är dyrt eller har priset ingen roll i hur produkter verkar. Om man ber om hjälp av en speciallist eller ett affärsbiträdde så visar de såklart deras produkter för att sälja, inte för att hjälpa en.

Man får pröva sig fram och man kanske hittar det som är bäst för sig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är inte lätt att leva! Snart Glans på tv! Och BJÖÖÖÖRN =D

2009-01-12 @ 19:50:59
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: suzz

vet inte hur man svarar på kommentarer så får göra såhär..



Jag ska plugga fristående kurser, så 4 olika inom precis vad jag vill..

puss

2009-01-13 @ 02:53:29
Postat av: Sofia

Sv: Jag har inte nämnt att det är svårt, för det är det inte. Ambitiöst dock!

2009-01-14 @ 22:42:15
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0