Öm tå

Igår när jag skulle gå och lägga mig, så gick jag först in på toa och sen ska jag stänga dörren men jag har inte flyttat på min fot så dörren smäller in i min lilltå, så jävla ont det gjorde och röd blev den och lite svullen. Jag är lite öm idag men jag har också fått ont i armen och bröstet, det sticker som i helvetet. Jag går snart i sönder.
Varför måste jag alltid ha ont någonstans?

Såg på  Let´s dance igår och jag trodde Blondinbella skulle vara bättre än vad hon egentligen var, men hon blir väl bättre med tiden om hon är kvar. Vi får se om alla hennes bloggläsare röstar på henne, så hon kan vinna tävligen, vilket hon så gärna vill och ska enligt henne själv.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det gör skitont att slå i tån, ganska konstigt, de som är så små! Du låter lite gammal när du har ont överallt, typ 30 + !

Jag tyckte inte Blondinbella imponerade alls, det var verkligen Bambi som juryn sa, jag hejar på Morgon och Bagge! =D

2009-01-11 @ 15:07:43
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0