Vad vill jag i det nya året

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag hade tänkt på vad jag ville göra under 2009 och kanske skulle lägga upp listan i bloggen och det skulle jag göra nu men så gick jag in och tittade först på blondinbellas blogg och hon hade gjort samma sak, det är säkert fler som har gjort samma grej, men jag blev ändå skitsur, detta var ju min sak, men men här kommer min lista.

2009
Kanske åka till Usa
Om inte blir Usa kanske börja på en förberredande drama utbildning
Ta körkort
Försöka fokusera på det bra istället för det dåliga
Börja spendera lite

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra lista!

Men, bli inte sur på Blondinbella, alla gör liksom det vare sig hon gör det eller inte (ps, glöm inte att mitt nyårslöfte är att vara positiv därför måste jag säga så även om jag är skitsur)

2009-01-02 @ 18:01:50
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0