Barn rullator

Små barn är roliga, de tycker saker som inte är leksaker är roligare än de saker som är leksaker.
Idag när vi skulle gå till parken tog lillan en rullator istället för sin vagn. Jag vet inte om det var att den såg annorlunda ut som gjorde den intressant men det var roligare än sin egna vagn.




När vi kom till parken lekte vi lite på lekplatsen som var fullt av barn och vuxna, det var ju en fin dag.
Sen gick vi och kollade på ankorna som den lilla var lite rädd för men hon gömde sig bakom mig, så det gick bra. Därefter blev det glass och bil körning.

Dem hade små bilar med gas som de små barnen kunde köra och såklart körde jag, var ju tvungen och hjälpa en lilla.
Det räckte inte med en gång så morfar fick köra med henne en gång också.
På vägen hem tittade vi på fåglar de har i parken eftersom den lilla ville det.




 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker också att saker som inte är leksaker är roligare. ;)

De bilarna är roliga, synd att de går så sakta bara.

2009-07-22 @ 00:30:35
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker också saker som inte är leksaker är roligare. ;)

De bilarna är roliga, synd att de inte går fortare bara.

2009-07-22 @ 00:31:34
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0