Bättre och bättre

Gick upp strax innan nio imorse, fick dra mig upp ur sängen för jag hade körlektion kvart över nio.
Efter ha ätit en snabb frukost satte jag mig i bilen och mot stan, var lite sen men inget större problem.
Körningen gick bra, min lärare sa att det var bättre än vad det hade varit innan och det är ju bra eftersom jag snart ska köra upp.

Sen blev det lunch hos mormor och morfar, kyckling med potatist, mums. Allt är gott där. Hade egentligen tänkt att ta en tur på stan också men det hann jag inte, så det får bli imorgon istället.

Dags att sussa snart men i den hettan jag har i mitt rum just nu blir det nog en stund till uppe och får lägga mig på soffan istället.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du också varmt på ditt rum?

I natt var mitt rum som en bastu, trots att jag hade takfläkten i gång.

Kul att körningen går bättre!!

2009-07-03 @ 13:21:53
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0