Ikea

Det har varit väldigt molnigt idag men det störde inte oss för vi åkte in till Ikea, stället man nästan alltid kommer hem med värmeljus och lampor.
Det gjorde inte vi denna gång, vi köpte lite annat smått och gott. Jag köpte en ram med plats för tre bilder och bilder till.
Vi var alla hungriga så vi satte oss i restaurangen och åt köttbullar och potatis, super gott.



Jag fick också höra en liten läskig histora om ett par som vi inte direkt känner men är bekanta med. De fick barn i dagarna.
Jag går inte in mer på det men man kan undra hur dessa läkarna tänkte.



 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kommer väldigt sällan hem med värmeljus och lampor från IKEA. Åkte förbi där för en stund sedan.

2009-07-11 @ 15:23:45
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tja.

Jag hade inte boken, men tänkte köpa den, så tack så mycket. :)

2009-07-12 @ 00:59:33
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0