Längtar

Nu längtar jag till en egen lägenhet. Jag bara kom och tänka på det när vi var och handlade mat och jag bara tänk om jag flyttar till en egen lägenhet, då kan jag bestäma vad jag ska köpa och vad som ska ätas.

Ni vet när man får ett sådant riktigt sug efter något och man inte får det att äta, då det redan är bestämt vad som ska ätas. Då kan man själv fixa den maten.
Man kan så klart själv köpa mat och laga den när man bor hemma men det är inte lönt att lägga ut pengar på det när det redan finns mat.

Jag känner att jag inte riktigt är redo än men jag ska ta över min brors lägenhet om ett och ett halvt år eller två.
Då ska jag köpa och äta vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det roligaste tycker jag ska bli att inreda en lägenhet. Fast med mina krav får jag nog börja leta nu så kanske jag har en om två år.

2009-07-08 @ 22:06:06
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0