Vad ska med?

Imorgon drar jag och familjen till Svarte, ett litet ställe utanför Ystad för att spendera natten där hos mormor och morfar som passar min morbrors hus i några veckor. Så vi ska bara ta det lugnt, äta gott och bada lite i poolen, som ser så härlig ut. Men vad ska man egentligen packa när man bara ska vara borta en natt?.
Jag är en sådan person som alltid packar för mycket även när jag bara ska vara borta några dagar. För mycket av en sak och för litet av en.

Jag tror det är bäst om jag packar idag för imorgon kommer jag inte att hinna, om jag ska stå och packa en hel resväska.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste du packa en hel resväska för att vara borta EN natt? Du behöver liksom inte fem tröjor.

2009-07-30 @ 19:16:52
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: sannie

Tack så jätte mycket!! :)

2009-07-31 @ 11:09:35
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0