Bulle i ungnen

Jag är chockad över att Stina Lee är gravid. Hur gammal är hon egentligen?
Detta kommer väl inte som en nyhet för många men för mig gör det. Jag brukar inte läsa Stina Lees blogg utan jag läste det på en annan tjejs blogg och jag kunde inte tro mina ögon det jag läste, så jag kollade upp det idag på Stina Lees blogg och där stod det, hon är med barn.

Jag tycker att folk väntar barn både till vänster och höger. Min kusins sambo väntar barn och sambons syster och bara förra året fick en tjej i min gamla teater grupp från gymnasiet barn.

När jag hör om folk i min ålder som skaffar barn, så tänker jag herregud dem är ju i min ålder, vi är lika gamla och de ska ha barn och man får nåstan lite ångest över det. Men det är deras val och då får man respektera det, så grattis Stina Lee till graviditeten.


Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

heh ok ^^

2009-06-16 @ 18:57:31
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Med tanke på en ung ålder tror jag inte de flesta planerar att skaffa barn. "Det bara blev så"

2009-06-17 @ 15:45:38
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej.

Det blir antagligen ingenting i morgon. Jag är fortfarande förkyld. Skulle ha ork att träffas men min näsa är täppt som en täppt sak, och det finns nog en risk att jag smittas, tyvärr. Hoppas du får en trevlig midsommar! =)

2009-06-18 @ 23:13:02
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0