En konstform i sig

När jag tidigare skulle göra en macka, så hittade jag inget bröd som var färdigskivat och då fick jag själv skära en bit bröd och det är inte lätt ska jag säga.
Jag får alltid be om hjälp, även om jag är tjugo men jag kan inte skära, det blir alltid snet, ojämt och jag lämnar alltid konstiga mönster på brödet. Jag borde gå någon kurs i brödskivande för det är så svårt.

Nu till en annan sak, sen i fredags så upptäckte jag efter min powernap att jag hade bitit mig i tungan i sömnen och blåsan har fortfarande inte gå bort och det stör mig. Igårkväll när jag försökte sova, kunde jag inget annat att göra att tänka på blåsan som gjorde skitont, som tur är gör det inte lika ont längre men det är ändå störigt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ja Thorleifs var SÅ bra! Vi satt precis till vänster om scenen, såg jättebra fast lite från sidan men ändå bra platser =)

2009-03-01 @ 19:33:47
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0