Tidig dag för jobb

Igår gick jag upp 05.15 för att åka och jobba, det var dags för inventering i affären. Jag fick en liten appart som jag läste in streckkoderna med och så räknade jag alla av den varan och slog in det.
Jag hade faktiskt kul även om det inte låter så men det var skönt att verkligen jobba och så var det underbart att vara i affären så tidigt när inga kunder var där. Jag kan faktiskt tänka mig att jobba där en gång veckan.

När jag kom hem så sov jag några timmar och när jag hade vaknat bakade jag choclate chip cookies till hela familjen och myste framför robinson som jag tycker är rätt bra.

Jag är rätt trött nu så det blir nog att lägga sig snart och hoppas på sol imorgon för jag vill sitta ute.

Kommentarer
Postat av: Sofia

"En gång i veckan", är du lat eller tror du det verkliga arbetslivet funkar så?! ;)

2009-05-04 @ 01:46:02
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0