Stalker...

Okej, jag är lite smått kändisgalen, det medger jag och ska inte ljuga om det. Jag är en sån person som fort ser en kändis vill ta upp kameran och ta en bild, jag kan heller inte sluta GLO och försöker diskret sköta mig själv, utan att nån märker att jag tittar.

Idag var en sådan dag, jag och föräldrarna var och handlade mat i stan och vem går inte förbi oss precis när vi har stigit in, jo Prins Carl Philip. Jag blev lite så shit vad gör han är men sen kom jag på att han pluggar ju i närheten och jag har hört att han ofta rör sig i dessa kretsar.

Det var heller inte bara en gång vi såg honom utan tre gånger. Jag kände mig lite som en stalker som ville följa efter honom i bilen men det gjorde jag inte.

Men jag tog en bild på hans bil men känns lite fel att lägga upp den, så det som vill se den får ringa mig.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har också sett honom, fast då körde han Porsche jättefort vilket hans mamma inte gillar och sen meckade han med den. Visste du att antalet sökande tjejer till Alnarp, där Calle-Fille pluggar, har ökat i år och folk tror det beror på att han pluggar där? Jag skulle aldrig söka dit för den sakens skull, aldrig... host.

2009-09-17 @ 14:22:29
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0