Ärenden

Idag har jag varit duktig, jag har hunnit med att lämna tillbaka böcker jag hade lånat, hämtat mina nya glasögon samt varit på apoteket, det är inte lite och imorgon blir det fart igen då jag ska ringa läkaren eftersom jag har problem med mina öron, hoppas bara inte jag hamnar i någon lång telefon kö som jag gjorde förra gången, då jag satt i en timme innan jag kom fram.

Det är rätt kul med dagar som denna, man får så mycket gjort. Om jag inte hade haft något att göra skulle jag bara sitta och glo på tv hela dagen och det blir rätt tråkigt i längden, det är kul att komma ut.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

O ja, verkligen många ärenden! :P

2010-01-12 @ 23:37:44
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0