En dag författare?

En sak jag kom på härom dagen var att jag skulle vilja skriva en bok, det hade varit något.
Jag har väl aldrig riktigt varit bäst på att få ner mina ord på papper men det hade varit häftigt om man hade något man skrivit själv som också blivit publicerat.
Att skriva en bok är väl inte det lättaste heller man måste väl ha någon form av talang för det eller åtminstånde någon som hjälper en.

Men en dag kanske jag skriver en bok och varför inte, jag kanske även vinner Nobels litteratur pris.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också skriva en bok, eller jag ska rättare sagt. Gäller bara att ha disciplin, och en idé förstås. Ring mig i morgonkväll efter käket!

2010-04-01 @ 00:21:14
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0