Kortare och lugg

Denna veckan jag varit i jakt på en klänning till lördag då min kusin har 25-års fest och jag hatar att handla då man just måste ha något, man blir lite tvingad att köpa något.
Jag har varit runt i flera affärer och hittat några men ingen som jag har varit helt nöjd med men när jag hittade en som var någorlunda, så såg jag på klänningens insida några bruna fläckar efter något smink. Det är väl typiskt, säkert någon full sminkad tjej fullt med brunkräm och puder som provade klänningen och det var inte bara denna klänningen utan flera, det är så irriterande och det förstör för andra.

Jag har också fixat håret, klippt det lite kortare och lugg, så man blir fräsig till lördag. Kommer nog bli en kul kväll och jag ser fram emot maten, lite tokigt va?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0